burn baby burn

Shoo alla katter :D
Stängde precis av datan, men satte på den igen, glömde att blogga (a)
Va cook roligt idag! :) Bästa valborg hittills, dom andra tkr typ det va skiit tråkigt, men haha, jag har mina stunder :)
Först va vi i kista, sen snabbt t akalla, sen tebax t kista och kolla när dom tände brasan och semira, bana, alexandra, winta och en annan tjej sjöng, cook tuunga! Sen tebax t akalla :) Och därifrån åkte vi hem till bega vid 10, halv 11 och hämta hennes saker, sen kom vi t mig. Bega ligger och sover just nu, hon va fett tröött :)

Tog inte så många bilder, fick inga bra bilder heller, men d kmr nåra stycken :)


Jimmy tänder brasan i Kista


Kistas brasa..


..Akallas

Den i akalla va mkt större men d syntes inte på bilden :)
Fanns en liten i akalla som va typ en halvmeter, man kunde hoppa över den till och med, HAHA alla trodde d va brasan först :D
Menmen, ska typ lägga mig nu, inte roligt när bega inte e vaken.. elr så messar jag folket :)

Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0