tjejkväll

Sitter häär. Och ska till tjejkväll i kfum om typ en halvtimme (?)
Aja, aram skulle typ oxå ut, så vi kmr väl inte va så mkt i kfum antar jag..
Skolan va helt okej :d Vi fick sluta tidigare pga andreas som typ boxa tommie på käken?..
Och så va inte martin, matteläraren i skolan, så vi skjöt upp so:n istället, så vi fick sluta tidigare
När ja slutat väntade ja på shima och åkte hem med henne, kul, som alltid :)
Så, ja.. Skön dag :d

Känns nästan tomt att jag inte har nåra bilder att ladda upp idag!
Eller HAHA, hoppas inte att dom i min förrförra klass blir sura på mig nu! :)


Klass 1c, såhär söta alla va! :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Amanda Fiiinaste:D

2010-04-12 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0