Jade♥

Vet inte vad jag ska skriva om?
Bega ville att jag skulle skriva, har inte hänt så mke senaste veckan.
Förutom att Jade bytte skola igår :( Alla tjejer grät förutom jag, fick typ skuldkänslor, men har nte känt henne lika länge som dom andra, så.. Hände en del grejer igår då oxå.. borde nog inte skriva det här.. :)
Jade skrev en dikt var till alla i klassen, man fick sin dikt sen, hon va jätte duktig på att skriva, skulle aldrig kunnat komma på nåra ord :o Men tänkte skriva ner min dikt som jag fick, gullig :)

Amanda vi känner inte varandra så väl,
men du verkar snäll, gullig som en säl.
Hoppas du trivs i denna skola, med alla dom så coola.
Har inte så mycket mer att skriva mitt ordföråd håller på att ta slut,
så jag avslutar detta med ett tittut!


Även fast jag inte kände henne så väl, så kmr ja sakna henne!


Lost Ones-Jay Z


Slip out the back-Fort Minor

Kom in två låtar mitt i hela skitet, menmen, diggar dom (y)

Nu blire äta, sen kfum! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0