hon e sjuk! / sista inlägget för idag



dehär inlägget skulle publiceras igår, men ja hade tydligen inte publicerat de när ja stängde av datan, så de kom upp direkt när ja logga in..





Men aja.

Vakna kl 10 idag! Eller blev väckt, rättare sagt. Men ja gick upp då oxå! Fett stolt. Haha fast satt typ vid garderoben i en halvtimme, och när ja äntligen bestämt va ja skulle ha på mig, så tog det en halvtimme till för mig att ta ut kläderna.. och sätta på mig dom, en halvtimme till. Heh. MEN! Idag ska ja o bega åka t berfins skola, internationella engelska skolan i järfälla. Vi ska typ stå utanför deras fönster och mobba dom för att vi inte har börjat skolan än. Haha, dom började för exakt en vecka sen, gud ja tycker synd om dom små liven..
Ojoj, det här skitinlägget, blev helt plötsligt ett ganska långt inlägg. Duktigt. Nä nu fåre räcka, puss på er


aso ni kmr typ få en bild på mig varje dag, nu när ja kan fixa dom :D

eller inte, haha

Kommentarer
Postat av: christine <33

vilken söt bild :O <333 :*

2010-08-24 @ 14:20:43
URL: http://barachristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0