no lektion .

Sitter i skolan, har precis skickat vår sista läxa denhär terminen till läraren . woopwoop .
har fått veta vilka betyg jag fått i vissa ämnen.
Har VG i bild och spanska, sen har jag G/G+ i syslöjd och idrott . :)
mennnn efter den här lektionen har vi so, sen lunch . sen engelska, sen matte, sen slutar vi ! :) exra smaaaaaal . random cheyer . jag och emelie . är as trött, vill sova, men aja . efter skolan ska jag till ärvinge, det är snöbollskrig där som förra året, med några från förra klassen . men har inget mer att skriva, puss .

hello dude
det är emelie

Kommentarer
Postat av: emelie

tack........

2010-12-14 @ 10:17:17
Postat av: amanda

puss

2010-12-14 @ 16:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0