farsan

Tjotjo, söndagar alltid tråkiga, nte så mke att skriva om förutom att jag va på bio idag med Shima och Bega på Farsan, skiit rolig!
Efter gick vi runt i centrum och träffa robin, dodou och nåra till.
Haha bega dampa på nåra tjejer som kolla fett snett på oss, vi typ förföljde dom tills vi tappa bort dom.
Då vare inte lika kul längre, så vi gick hem t mig. Efter ett tag tagga dom hem..d va min söndag, skiit kul (Y)
Btw, så har min mobil typ gått sönder, elr d går nte att trycka på skärmen längre (touch) , bara ibland, när man har tur, så ska typ skicka in den på lagning imorron, fråga nte hur ja ska klara mig utan mobil, kmr bli ett helvette hemma för mina föräldrar :o
Menmen..pallar nte blogga mer.

Hejdå! (:

Kommentarer
Postat av: Susanna

snygg blogg! :)

2010-03-01 @ 00:42:41
URL: http://ssusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0