svikare

Har nte skrivit på fett länge, men d e för att ja nte pallar blogg och för att jag inte har haft ngt att skriva om.
Men nu har jag. Typ.
Gick t ärvingeskolan, som varje tisdag, för att gå hem med bega.
Sen haha, de har börjat en ny import i klassen (Y)
Roberto.
Hur många importer e dom nu?
4? Fett synd.
Iaf, så hade ja sagt t shohag att ja måste snacka me honom, sen, ja visste typ dehär, men alla killar sprang efter mig och sprang och hämta snö och börja mula, som vanligt.
Sen yahan hade flipp, på gud första gången han har flipp på mig :o
Dom omringa hela ärvingehallen, sen ja och bega kubba t gläntan, där kmr shohag och moti och mular mig igen.
Dom säger de va bara för ja svek dom när ja bytte te råsunda :o
Haha ändå de va roligaste dan på länge :)
No action in råsunda :d
Btw, annika va här i helgen, sov över, d va ff ;)
Vi hade fett kul!<3
Sen hon har visat svamp bilden på mig t alla i klassen, på gud super mario svamp.
Bega kmr dö av garv när hon läser dehär.
Haha, men pallar nte skriva mer, ska typ träna, duscha, käka, sen pallar nte gå ut ikväll.
Kmr typ nte ha ngt att göra, ska typ bomba tommie med sms, han har fking bombat min mobil med 100 sms idag, utan att överdriva.

Hejdå! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0