Berfinhemmaramlare!

Jag pallar inte skriva längre så d får bli bilder!
Eftersom att det är ngt fel på min mobil, d går nte att ladda upp bilder från mobilen t datan, så blire bilder från hallonbergen! (Y)


Ända stället man kan köpa under 15 år..


Ingen av dom kunde spela men..


HAHA kolla Bega§



Freddys!§



Va ba tvungen att ladda upp den sista bilden, även fast ja kmr få skit för den :)§


Men känner att jag måste skriva lite nu oxå..
Emelie åker t Africa imorron, kmr sakna henne!
Hon e typ i Malmö nu.
I förrgår va Hanna här, vi tagga t kfum, mötte Bega sen träffa vi Henke och Basse gansteer i gläntan.
Ali, Burak, Kani och Dodou sköt på oss med leksaksgevär typ..gjorde skit ont! :o
Idag&igår vare hälsodagar i skolan. Igår började vi med att titta på ngn film, jag sov halva filmen, så typ, inte så kul. Sen skulle 2 tjejer från 9an snacka om miljön ''Rädda Tellus'', fatta nte ett skit. Sist gick vi t Blue Hill och dansa street dance! Jag och Frida var grymma på de där!
Och idag vare kick boxning. Man fick nte boxa varandra..synd :)
Och e fett glad för en sak, får fan nte säga för personen, men sanningen kmr alltid fram till slut :)


Avslutar med en bild från Alla ♥
-Dag med Bega @Gina Tricot! :)

HAHA sitter och skypar med Kalle och Alfred från 6an, kul (Y)
Adda mig om ni har skype! :)
Amanda16496@
Min pappa fixa namnet fråga nte -.-'

Men gittar nu ska taggish!

hejdå! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0