peddojevel

Idag hände nte så mke.
Frida va sjuk, så va typ bara me Emelie hela dan.
Vi hade vikare på vareenda lektion, haha fett kul!
Elr den vikare som vi hade på matten och no:n va skiit läskig! På matten vare typ so lektion, han berätta typ om hela sitt liv, vi ba kul..
Sen kom han alltid till mig och Emelie, och när han prata så kolla han på mig, ja ba pratar du med mig?
Pedofil!
Haha micke som vi hade som vikarie på spanskan, tkr synd om honom när ja ser på honom, seriöst, han e typ föör snäll, och hela klassen kaosar. Stackarn.
Shima berätta att pea ska stängas ner! :'(
Elr så lessen e ja väl nte, bryr mig egentligen nte så mke haha, men ändå.. (A)
När vi sluta gick ja t tuben med Eskil, Nathalie och Andreas, jobbig jävel han.
Rinkebybarn.

Ska äta, sen kanske tagga te kfum

Hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0