allas favorit gästbloggar

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLOO!!

It's me , everybody's favorite , BERFIN DENSMARTA IS IN THE HOOOOOOUSE M*THAF*CKAS !
Amanda har varit borta i 2 dagar nu på nån kolla som hon typ älskar .. -.-'. Jag saknar den där fula "apan" iranien. Just nu gör jag ingenting, men bara så att ni vet så kommer jag hoppa in och blogga lite då och då eftersom fula apan inte har tillgång till nån dator. Doset Daram Azizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam. Snart blire situps och movie on . känner mig fett sexig, har värsta bullen aso . :D. jag har tråkiiiigt. nämen, nu ska jag skicka upp mina idioter till bröder eftersom de ALLTID somnar på golvet -.-'. Men ni får ha det så bra , pözz suckas !

min fula iranie, näru kommer tillbaks ska vi bomba med bilder, love u the most, It's u&me til' the death, dis ugly girl is just mine, not yours , MINE BITCH !
/ Kärlek & Respekt från er favorit Berfin , haters can go 'n' fuck themselves.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0