fullt upp

Träffa kompisar hit o dit, inte hunnit med att blogga, inte ens sagt hej till facebook, förens nu.
Orkar inte ladda upp bilderna nu heller, haha men kommer lite bilder från vad som hände idag.
Jag och bega åkte till liljeholmen och mötte upp rum 4, ett tjejrum från kollot.
Vi åt mat på donken, vissa hade aldrig ätit big mac förut, kom som en chock för mig, heh..
Efter det åkte nästan alla t kista, sen luffa vi runt där typ hela dan, vissa åkte hem och till sist vare bara rebecka, bexx, kvar. Ja följde henne t fridhemsplan, sen åkte jag via solna och hälsa på emelie typ fett snabbt.. tjejen va groovt saaaaknad! När ja kom tebax t kista va ja bara ute med bega o nåra till kista barn. Det var menat att bega skulle slagga hos mig, men det blev inte så.







Nu ska jag sova och imorron blire bad!

Poss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0