berfin tekes

Fick värsta kicken nu, helt plötsligt att skriva ett låååååångt inlägg om någon som verkligen betyder.
Men visste inte om vem, så gud gav mig ett tecken via msn.
Berfin
logga in.


Den underbara människan i mitt liv, som gjort det till ett bättre.
Hur ska jag nånsin kunna förklara med ord hur mycket denhär människan betyder för mig?
Minnena, skratten, samtalen.. hur ska jag kunna få ner allt det i ett vanligt inlägg i en ganska tråkig blogg?
Det går inte. Och det räcker inte med att bara säga ''Jag älskar dig.''
Hur många gånger har man inte hört det?
Man kan gå och säga till vem man vill ''Jag älskar dig.'' Jag kan själv gå och säga ''Jag älskar dig.'' till någon jag nyss lärt känna, fast ändå fått en väldigt bra relation med snabbt. Och jag kan säga det utan att riktigt mena det. Men när jag säger det till denhär tjejen, till den här smarta, vackra, roliga, bästa tjejen, då menar jag det verkligen. Jag älskar henne av hela mitt hjärta, har alltid gjort, gör och kommer alltid att göra. För varje dag som går, så älskar jag dig bara mer och mer. Du är en underbar person, som jag aldrig kommer släppa taget om. Kommer aldrig låta dig försvinna ut ur mitt liv. Visst har vi bråkat ibland, men varje gång vi säger förlåt, så kommer vi varandra närmare.
Skulle kunna stanna uppe hela natten och skriva en hel bibel om hur mycket du betyder för mig, men jag orkar inte.
HAHAHAHA, dendär meningen förstörde säkert hela texten?
Nej men hoppas du förstår, att jag inte skulle kunna leva utan dig.
Nu säger jag dethär, och nu menar jag det verkligen,,
Jag älskar dig Berfin Tekes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0