mormor

Rubriken är dagens ord! Seriöst, har ngn av er en mormor som har bott här ganska länge, ca 40 år, och som inte kan sätta på tv:n själv, men som kan läsa tex. kenzas stavning blogg? Det gör jag. Och jag älskar henne.
Men iaf :D förstförstförst:


Fick ja garvattack i skolan av faraz som lekte skadad, riktigt dålig,,


sen va ja i skytteholm med evelyn efter skolan,,


sen prova ja min Xade t-shirt numera pyjamas som ja gjort i sy slöjden, crystall e annika, inte nån jävla sprit.,,


sist, på kvällen gick ja ut med mina älsklingar, som va nära att döda mig.

Nu ska jag käka frukt (a)

Poss


Kommentarer
Postat av: Evelyn

jadu de e min mormor de :p <3

2010-06-08 @ 16:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0