''Barnskrämmare''

BERFIIIIIIIIIIN!
Hennes söta lillebror Araz haaatar mig, han börja gråta när han såg mig HAHAHAHA
Berfin kallar mig för ''barnskrämma'' ist för fågelskrämma -.- hon har kul den dära.
Ja och Bega va hemma hos henne idag, skiit kul, förutom hennes brorsa.
Alla hennes bröder e fett rädda för mig?
Bara Berfin som ääääälskar mig :d
O-M-G såg klassfottot från kvarnbacka när berfin och dom gick i 3an!
Jag dooog av gaarv! :D
Skiit söta på gud :d
Bega slaggar här.. som alltid (a)
Vi har gjort fiiiinaste bilden på när vi träffades! :d
...soom nte går att ladda upp just nu..
Den va fett fin iaf :)
Och ja o bega skämde ut oss feeeett mke idaag :o Omg kan nte sluta tänka på det.. pinsamma vie på gud..
Menmen, taggish nu!

Hejdå! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0