bloggar snabbt!

Skippade gitarren och träffade shima typ halv 7. Eric va fortfarande kvar, men vi kom nte me på tv HAHA, för shima va för seg på att äta -.-
Vi gick upp t tuben, fråga nte vrf, akalla tåget kom, och shima putta in mig i en vagn, dörrarna stängdes, och en minut senare står jag i husbys station. Kul. Ja, jag tryckte på öppna knappen minst 100 ggr innan och ja, jag dödade shima när ja kom tebax. Efter typ en kvart -.-
Menmen, sen tagga vi t kfum, shima vägrade gå in, så vi gick t truddan, där hon mula mig i ögat.
OCH SEN SÄGER HON ATT JAG GRÄT FÖR ATT DET VA VATTEN I MITT ÖGA!
Och hon har skrivit det i sin blogg.. va ska man göra?
Skicka sms t alla råsunda barn som känner henne och säga att dom ska mula henne imorron?
De e va ja gjorde iaf.
Ayde, måste plugga nu, har no prov imorron!

Hejdå! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0