d-boy

Så jäävla trött asso!
Död efter festen, Dodous. Typ 30-50 pers, inklämda i ett hus I HUSBY. Okej, ska inte va elak nu :)
Mamma körde mig och Bega dit, vi träffade typ alla vid tempo och gick sen med dom t festen.
Första timmen satt typ alla tjejer inne i Dodous rum, bara jag och Maria vågade gå ut först, sen kom dom andra.
Satt med chrispy typ hela kvällen, han va helt jävla inne i mitt mobilspel, buble jump och ngt annat såkallat ''spel'' som går ut på att skaka mobilen så nåra tärningar skakas -.- Kul somfan, tydligen.
OCH HAR FÅTT TEBAX MIN GAMLA MOBIL! :D
E skiit glad!
Jag och shima har likadana mobiler, fast olika färg, så vi bytte lock, så jävla flashiig min mobil e, black n' white!
När vi skulle hem, vid 10, halv 11 tiden skulle Bega vänta på Robin, så jag gick med Serhat, höll på att pissa på mig vid spökdagiset asso!
Men ändå, cook rolig dag!

Tror jag ska gå och lägga mig nu!♥
Eller om någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0