trött (?)

Wooh, hemma från skolan idag, kändes som att jag skulle svimma när ja vakna, va yr i huvet och kunde knappt stå rakt. Sömnbrist, tror ja, jag och shima dygnade i lördags, vi snacka i lur me volkan från kl 5-7.
Elr shima somna kl 6, jag somna typ kl 7, va inte trött då heller. Mamma väckte oss kl 1 -.- 
Men vi hade cook roligt! :)
Vi tog typ 200 bilder till igår, sen råka ja radera alla HAHAHA.
Elr dom försvann iaf, aja va ska man göra?
Bara för jag inte va i skolan idag, så får jag inte gå ut alls, inte ikväll heller, mår bra nu, men..
Serhat fyller ju år idag, skulle va me honom, ja skiteri ska ut!
+att det är måndag, alla går ut då, så.. får kriga! :)

För längesen hitta ja en bild på nån kille, som likar ake somfan!
Akes framtid, seriöst..


Ake


Framtid

Lika som bär, right? :D

Poss

Kommentarer
Postat av: Maria J. Songz

hahah daaaaaaaaaaaaaaamn dom e kopior:D

2010-05-03 @ 21:13:14
URL: http://mariasongz.blogg.se/
Postat av: amanda

visst e dom? HAHAHA :D

2010-05-04 @ 11:12:56
URL: http://kiista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0