jag är ensam


historien bakom dessa 2. rätt rolig faktiskt. emelie såg en skylt, där det stod 15 kr XL kaffelatte, godaste lalala, vet inte vad. när hon frågade om jag ville smaka den godaste latten i mitt liv, så trodde jag såklart att hon redan hade smakat den innan. så vi köpte en var, smakade och spydde. nästan. inte förens när jag frågade hur hon kunde tycka att dehär var gott, så berättade hon att hon inte hade testat innan. fast det smakade faktiskt helt ok med 30 sockerrör i. 2 tjejer, sitter i bibblan, dricker latte och pratar. vuxenpoäng eller vad ?

har ingen aning om varför jag skriver det, sjukt tråkigt att läsa, men det är kul för det går så jäkla snabbt att skriva, för att jag är speedad av sockerkicken.
Problem med att sova inatt ? svar ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0