dagens planer: pass

Har absolut iiiiiingenting att göra idag. Haha inte för att jag har frågat någon, men det orkar jag inte heller :/
Mä vill att jag ska baka kladdkaka så hon kan komma och äta sen, det kan hon glömma :) inte själv gör jag nånting.
Evelyn är i norge och emelie ska shoppa ÄSCH. Anledningen till att jag nämnde just dom 2 är för att jag vill vara i solna. Rolig anledning. Ska ju va i kista hela kvällen, då jag förövrigt kommer vara själv hemma, om jag inte går ut dvs. ORKAR INTE luffa runt i kista nu på dagen, har gjort det för mycket och för ofta. Kfum stängt på dagarna oxå.. aja, jag hittar väl på något!


låten som inte vill gå ur min hjärna, efter gårdagens musik lektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0