Mobilen är mitt liv. Random

Sitter i bilen, väntar på att bilen ska börja rulla in i båten, verkar som att det aldrig kmr hända. Känns som om ja suttit här i flera timmar utan att det händer ngt.. Sorgligt. NU RULLAR DET! hahah har väntat med att publicera inlägget tills bilen börja rulla, så ja kunde skriva d :) Haha mobbat. Men nu kommer glädjen att jag ska få träffa mina kusiner snart fram igen! Bloggar kanske mer senare ifrån båten, eller inatt när vi är framme och ska åka bil flera timmar till jakobstad :/ usch, gillar inte sånt, men är väl förberedd med musik i mobilen och kosslurar, så chilllll. Tråk inlägg, jaja snart måste vi hoppa ut ur bilen och upp i hytten, så puss från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0