vuxen snakk

Som vanligt knallar jag då iväg till kfum efter middagsmålet, mätt och belåten. Medans jag lunkar fram på trottoaren tar jag fram min älskvärda lånemobil ur fickan och letar snabbt upp numrena till dom jag tror ska vara i kfum.
När jag ringt runt hela kista så slår det mig att ingen tjej är i kfum. Dum som jag är, så orkar jag inte vända tillbaka hem, och vad skulle jag göra där? Så jag beslutar mig för att fortsätta promenaden till kfum-gården. När jag väl är där, ser jag att det bara är killar där. Inte direkt vad jag förväntat mig. Jag bestämmer mig för att ändå gå in, har ingenting annat för mig, och har redan gått hela den långa vägen till kfum, kan ju knappast skada att gå in. Går in i bollrummet och kvällen gick åt att aram försökte hitta en bra anledning till varför man ska stanna hemma vissa kvällar. Det ända han kom fram till var att det fanns mat hemma. Japp. Sedan bar det av till centrum med burak, som skulle köpa sig lite saker. Efter det var det raka vägen hem. Det var min kväll.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0