18 juli 2011


Domhär grabbarna är nästan bättre än alla andra. Dom är Gudar, rättare sagt.
Nejmen, Simon och Zacharias heter dom, deras pappa gifte sig för 2 år sedan med min moster, så man kan på sätt och vis säga att vi är kusiner. Vilket jag är överlycklig för. Världens bästa kusiner helt enkelt. Fast dom tror att dom är 'nåt'.


Det här är deras coola pappa då:) och min supercoola farsa i bakgrunden!


Zacharias pedofilar sig.


alltså min riktiga kusin Benjamin är typ galen (?) Han åkte denna! ↑


loccaaa


här är då alla vi coola ungdomar. yes.



igår på kvällen gick jag och mirjam till stan, där det var PACKAT med folk. vi gick runt själva ett tag, sen träffa vi tessa, mirjams kompis och senare gick vi med spången, nån grabb jag snackat med på face och hans kompisar - en av dom var svensk!!! och bodde i ''solna'', säger han. bullshit. senare träffade vi simon och zacharias och gick med dom tills vi skulle hem. bilderna från kvällen har jag i andra kameran, har ingen sladd till den med mig, tyvärrrr. men .. vi ska ut och käka lunch nu, nånstans, sen på kvällen ska jag till stan igen. jag vill flytta hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0