den svaga länken

rebecca gjorde min kväll när hon messade mig och fråga om jag vet vart hennes fjärrkontroll ligger (?) helt ointressant, som att nån ville veta det. men har tappat lixom bloggkänslan typ. har inget att skriva om längre. va ute med bega, berfin, cidona, mä, burak & berfins 2 (?) åriga bror araz. burak satt och lärde honom massa fula ord och dom satt o skrek på varandra i en halvtimme, så det typ ringer i öronen nu. dom hade vart ute längre än mig, så dom gick hem tidigare, så gick till bobo, kerim & alan i gläntan ett tag istället, vilken förklarar rubriken. fast nej.


HAHA. hänger typ inte ihop med inlägget, men.

Kommentarer
Postat av: Maria Nicki a.k.a Songz

omg ohnej amanda. där här ska du få ångra!! så jävla gammal bild...........

2011-06-04 @ 01:28:33
URL: http://mariasongz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0