jag vill ha sidecut

HEJEHJEHJEHEJ, jag har typ sovit pyttepytte lite nu, men ja venneee, är fortfarande inte trött:D eftersom att dagens planer var klara vid 12 typ, så hade jag och maria absolut ingenting o göra, såå vi drog hem till mig o käka, sen kom vi inte på nåt bättre än att tågluffa .. hur kul ? vi gick upp i tensta och i rissne. fråga inte varför, det bara blev så. sen bestämde vi oss för att åka till hässelby. asså HUR dumma är vi ? det var det mest onödigaste vi gjort på länge. vi åkte dit och typ sov en kvart på tåget. iallafall jag. när vi var där gick tog vi första bästa buss hem. sov på bussen oxå. onsdagsutflykt!:D slösat bort 3 timmar av mitt liv. men ska äta snart, bror, som förövrigt flyttat ut helt nu.. :'( han kommer hit, så ska käka middag med honom. skulle va med ang, men hon kunde bara va i klubben och dit går jag aldrig mer. fast kanske, haha. m ska va med maria istället. ska tvinga henne till kfum lite senare, tror bega o dom kommer va där, har inte varit med dom på hela lovet, saknar mina tjejer ! men nu får det räcka, har bloggat så det räcker för iår. skämt o sido. inte för att det var kul. eller jo, jag sitter och garvar för mig själv, men jag skulle kunna garva åt vad som helst just nu.


våra outfits igår. mina pyjamasbyxor .. ingen kommentar

Kommentarer
Postat av: import

HAHAHAHAHAHAHAHAH MIN MORSA HAR SÅNADÄRA BYXOR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA JA DÖR

2011-03-02 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0