tråk inlägg

kusinerna åkte vid 9, gick till cami då, där milen, hanna, emelie, aida, filiz & camis 2 lillasystrar va. jag blev helt kär i paulina, hennes yngsta syster, kanske 1 eller 2 år (?) satt med henne hela kvällen, sen somna hon i mitt knä .. asså guuuud jag vill verkligen ha ett eget barn ! de va earth hour ikväll oxå:) hahhaha asså, ja gick på toa, när jag kom tillbaka stod alla o stirra ut genom fönstret. dom ba ååh alla lampor tändes samtidigt, de va fett coolt, du missa! & emelie ba, dehär e nåt man kommer ihåg resten av livet ! aa, och jag var på toa.


gammal bild. :)

Kommentarer
Postat av: Cami

Haha, Emelie bästa. Tack så mycket för att du kom och gjorde så Pau somna haha :) Hon är två nyss fyllda ;) Puss <3

2011-03-27 @ 01:05:20
URL: http://ppaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0