16.40

ska till camis koncert om en timme, åker till akalla och möter upp tjejerna. måste byta om och grejer först. alltså det är typ 40 barn på sagogården. multiplicera det med 3, så får ni fram hur många gånger jag blivit frågad vad som hänt med mina slitna jeans. så tycker dom jag är dum i huvet som köpt jeans som är 'sönder'. herregud. imorn ska jag, jonte och jesper baka nåt till barnen. wooho. sista dan :( kommer nästan gråta när ja går därifrån. hahah nej, m kommer hälsa på typ varje dag. men måste fixa mig klart nu, får inte komma försent.


hahaha gammal, ful bild

Kommentarer
Postat av: MICHELLE MAIGA

sv; MEN D JU SANT DIN JÄVEL :@@

2011-05-05 @ 19:25:36
URL: http://michellemaiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0