arbetare



de va GALET idag. att praoa på Sagogården är GALET. det är en fridisverksamhet för barn från 6års till 3an. finns 4 dagisavdelningar oxå, men jag praoar bara på fritidset. från 9-2 är jag med 6års verksamheten, det är typ 20 barn, dom är helt underbara. men galna. dom springer efter en, hoppar, klänger, river, drar. dom avgudar mig:) haha men ärliiiiiigt, vill nästan börja jobba på riktigt. idag har jag tittat på massa gamla fotton oxå, från när vi var små. jag fanns inte med på så många bilder, men hitta massa bilder på flera andra från min förra klass. hahah orkar inte, så söta alla var en gång i tiden. imorn ska vi ut i skogen, tror jag tar med kameran, vi får se hur det blir. men då får ni se snorungarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0