teenage problems

Imorn ska jag ha tjejmiddag här hemma. Akalla tjejerna kommer hit, sedan sover vissa över. Kommer nog inte blogga mer på hela helgen, kanske på söndan, sedan om typ ett halvår så kommer bilder från imorn upp. Nu tror jag jag ska lägga mig, är slut i hjärnan, mår så dåligt. har ångest inför att lämna klassen och råsunda i 9an, har stress inför alla prov, för hur det ska gå i skolan, stress inför gymnasiet, ångest & stress för alla mina vänner. Om 10 år kanske jag håller kontakten med 3 av dom. Bara tanken av det gör mig STRESSAD. PALLAR INTE.


Kommentarer
Postat av: Nyet

älskling, du klarar det!

2011-10-16 @ 00:29:30
URL: http://nyetorozans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0