grattis min ängel!


hebame

Idag är en riktigt BRA dag. 2 av mina bästa kompisar fyller nämligen 16 hela.
Vi börjar med tjejen som fått mig att gråta av glädje ett antal gånger.
Emelie som för bara ett halvår sedan var mitt ALLTALLT. Ett liv utan henne fanns inte. Det gör det inte nu heller, men just nu är vi FÖR upptagna för att träffas lika ofta. Upptagna med plugget, skolan, allt möjligt. Men varje gång vi är tillsammans skapar vi magi. Tillsammans är vi grymma. Underbara hoho.
Jag Älskar Dig Emelie, you know that.

Valde att lägga upp våra allra äldsta bilder som omväxling,
de påminner mig om våra bästa tider. Hope you don't mind.



Gud, kolla vilken idiot stalker. 2 år sedan. ''bror'' omg


jackor, 50:-


snyggizar


:')


fräääscha


hahahahaha (videon)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer din fina kompis ifrån

2012-02-08 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0