året som gått del 2



September:

Fick min iPhoooone! Spelade massa konstiga spel HAHA, bla wordfeud och var inne i min egna lilla bubbla. Letade inspiration till nya bilder, bla på utställningen i gallerian. Hade mitt första spex i skolan och på fritiden var jag mycket i kista, mest bara med petter och med mina bröder.
Gick på flera fotbollsmatcher, fotade och blev bättre.



Oktober:

Levde på mandariner. På riktigt HAHA. Jag fotade extremt mycket, speciellt matcher och skapade min egna fotoblogg. Hade ett fulltspäckat höstlov, fyllde byxmyndig den 12 och hade 1, 2, 3 middagar.



November:

Mådde jätte dåligt hela november. Visste aldrig varför, jag var trött på livet bara. Pluggade stenhårt med uppsatser och till prov, utan vidare resultat. Jag gjorde navelpiercing, gick fotokurs, fotade brorsans matcher och började experimentera och upptäckte nya sätt att fota . Var mycket hemma med manne och tvillingarna efter skolan.



December:

December månad har varit rätt chill. Förutom att jag var trött konstant, hur mycket jag än sov. Fick reda på att maskinen kommer till stockholm i vår, vilket i stort sätt gjorde hela min månad. Jag och rebecca har spelat kort hela månaden. Ointressant grej att ta upp, men det är typ allt vi gjort när vi varit med varandra. I skolan, hemma och på tåget. HAHA. Jag och emelie har samlat på oss vuxenpoäng och mellandagsrean behöver vi inte ens ta upp. Lärde mig lite photoshop och tog massa juliga bilder. Annars har december gått jäkligt fort måste jag säga. Började med advent och rätt som det var, så var det jul. Med pepparkakshus, julbak och raketer.
Mysigt avslut på året!




Jag har inte haft världens bästa år, det kan jag inte säga, men jag har lovat mig själv att 2012 ska bli det bästa på länge.
För första gången känner jag mig riktigt taggad inför ett helt nytt år.

Kommentarer
Postat av: hanna'

fint skrivet och finfina bilder :D

2012-01-06 @ 01:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0