min bästavän

9 januari, en väldigt speciell dag för en väldigt speciell person. En tjej jag känt i över 10 år, vilket är helt otroligt. Hon verkligen gör mina dagar, skrattar så jag får ont i magen varje gång vi ses. Ändå är det ingen förutom vi själva som vet vad vi pratar om. ''mano, mono, nato, kato'' HAHA sluuuut. Det finns ingen som vet mer om mig än henne, ingen jag litar mer på. Jag kan komma med ett problem till henne och hon gör om det till komedi.
Trots att vi varit jätte tajta i 4 år, så har jag aldrig sagt till dig hur mycket jag älskar och behöver dig. Och även fast jag kanske inte visar det varje dag, haha, så är du det bästa jag har. Förlorar jag dig, förlorar jag allt.
IALLAFALL. Det jag vill säga är GRATTIS Rebecca!
Önskar dig allt gott i världen, för det förtjänar du.



Vi har minst 10 år till att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0