no stress

Chill lördag. Gick till ug runt 2, trodde vi hade dans träning, men Tanja var sjuk, så det var bara jag där. Hur kul? Satt iallafall där i nån halvtimme och tittade på någon film med Lehat, sedan gick jag en snabbis förbi bega och sedan hem, där jag har varit hela kvällen. Min bror och hans sambo kom hit för några timmar sedan och är fortfarande här. De ska gifta sig i sommar, så vi har suttit och kollat på brudklänningar hela kvällen. Det är niiice. Men iallafall, det var en skön lördag. Har hunnit plugga en del oxå. Känner att jag är mer hemma nu för tiden och att jag har lugnat ned mig lite grann. Är inte lika stressad som förut, mår inte lika dåligt som jag gjorde då, när jag sprang och stressade hela hela tiden.
Life is good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0