old is gold

Igår lämnade jag in min iPhone pga sprucken skärm. Redan idag är den tillbaka. Så länge har jag haft min gamla kära sony ericsson. Min underbara bästavän.



Är lite osäker på om jag vill ta tillbaka min iPhone. Funderar på att ha den endast som ''instagram och facebook mobil''. Men då måste jag skaffa nytt sim. Jag vet att det låter helt sjukt, men jag är så In Love med den här mobilen. Skön att messa med, så liten, så lätt och sååå många gamla minnen. Både låtar, bilder och inspelningar. Fick gåshud när jag gick egenom alla de 300 gamla låtarna jag hade. Det är sick hur många flashbacks jag fick.


Kommentarer
Postat av: mvh din man

HEHEHHE OM DU INTE VILL HA DIN IPHONE SÅ ÄR JAG EN KÖPARE LÄNGST FRAM I KÖN

2012-03-25 @ 15:58:18
URL: http://michellemaiga.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0