vi bah spyr i ditt face

Konserten, jag blev inklämd, mosad, trampad på, nerknuffad, skallad, yr och svimfärdig men trots det så har jag aldrig varit lika lycklig som igår. Fick inga bra bilder på dem, ingen autograf, fick inte ens prata med dem efteråt. Men jag är hur jävla nöjd som helst. Jag grät när de kom upp på scen och jag grät när de gick av. Sjöng med i alla låtar, sjöng tillsammans med folk jag inte kände, folk som älskar dem lika mycket som mig. Det var helt sjukt, helt otroligt bra, en kväll jag aldrig kommer att glömma. Minne för livet.


helt i chock haha .. Såg Herbert!


Epan var på plats!


Glada vänner :)


Fördriver tiden, 4 timmar sittandes på marken i väntan på gudarna


undan för pundarn


Taggad!


nere bland alla fötter ..


Kungarna anländer


Fatta hur nära jag var ..
här har jag ändå åkt bak rätt mycket, innan stod jag nästan längst fram!




Kvällen går egentligen inte att beskriva med ord. Helt ofattbart, allting, att jag har sett dem, hört dem live. Allt underbart folk, som allihopa var lika galna som mig. Jag har inte riktigt förstått det än, det har inte sjunkit in. Men det kommer.
Jag kan iallafall dö lycklig nu.

Kommentarer
Postat av: mås power

Härliga bilder du lägger ut på mig.

2012-05-17 @ 23:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0