En dröm som går i uppfyllelse hehe

Kom hem från loppisen runt 3, ända sen dess har jag städat. Det är bland det roligaste som finns. Jag är annorlunda, ja. Men allt blir ju så fint!
Vi har ett gästrum och sen ännu ett tomt rum. Eller tomt och tomt, det är massa skräp där. Det är mitt gamla rum med röda fula väggar och en mörk lampa som man blir deprimerad av.
Iallafall. Det rummet har jag fixat och gjort fint i, nu är det bara massa säckar med kläder kvar som vi ska sälja. När vi blivit av med dem har vi ett helt rum till. Eller jag har ett helt rum till. Har redan hängt upp alla mina klänningar i garderoben som nu blir min 3e.
 
 
Mamma skojade lite och sa ''Sen kan vi göra hela det här rummet till din walk in closet''. Det hon inte vet är att hon inte skojade mohahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0