Champange makeup

Ni vet att jag suger på att hålla ögonen öppna på bild, därför jag kisar hehehe
 
 
Som ni säkert ser, tog jag bilden före mascaran åkte på. Hade bråttom till bussen & var tvungen att avsluta sminkningen där istället.
 
1. Körde på min vanliga foundationrutin - använde dock min nya rouge ''Dazzling peach'' från H&M.
 
2. Målade mina ögonbryn med den mörkaste färgen på L'Oréal Paris palett ''Beloved nude''. Använde mig av en vinklad borste.
 
3.Applicerade ''Infinite White'', en av de underbara Color tattoo creme ögonskuggorna från Maybelline New York över hela mitt ögonlock som bas.
 
4. Med min ögonskuggsborste duttade jag på IsaDoras ''Champange'' ögonskugga, bara upp till ''facket''.
 
5. Återigen en color tattoo, ''Pink Gold''. La ett brett lager längs fransraden & smälte sedan in det med min blendingbrush.
 
6. Highlighteade mina ögonbryn med IsaDoras ''eyebrow lifter pen''.
 
7. Ifall jag inte haft bråttom till le buss, hade jag lagt på mascaran nu. Idag hade jag ''Volume Million Lashes'' från L'Oréal Paris.
7. För att öppna upp ögat lite grann målade jag (också på bussen) min undre vattenlinje med IsaDoras vita inliner penna.
 
 
 
9. Målade läpparna med en läpp-penna (pallante kolla vad den heter hehe sorri) och målade de sedan med Maybelline New Yorks ''Choco Cream''.
 
And that's it! Imorgon kör jag nog på brons eller brunt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0