Ett till tips :3

Vet inte vad som flög i mig idag, kände bara för att NU JÄVLAR SKA JAG BLI VACKER. Skämt åsido, är ju med på Brommaskattigastewallaajde@instagram. Iallafall. Har köpt Ricinolja. Also known as laxermedel, FORTSÄTT LÄS!!!, hört att det ska vara bra för ögonbryn och fransar. Ögonbrynen växer ut i den riktning man noppar dem i och eftersom jag noppar nedåt, så växer de bara nedåt. Men nu jävlar ska de växa. Mina ögonfransar är redan långa, men de är så himla sköra, så hoppas verkligen på att det här fungerar.
Man ska smeta på med en tops på ögonbrynen, alternativt med en ren mascaraborste. Samma sak med ögonfransarna. Vad jag har läst, ska man smeta på allt på kvällen, sova med det och tvätta bort nästa morgon.
 
Vart en vacker bild från Google ♥ 65:- på apoteket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0