Min lilla fittnesmus

Har precis duschat och städat musburen, sitter just nu och leker med gosisarna. Deb har blivit så himla smal - iallafall jämfört med tidigare. Fick en liten tår i ögat när mamma brast ut i förvåning över hur mycket hon gått ner i vikt. Man märkte verkligen hur dåligt hon mådde av att vara överviktig. Allting verkade vara tungt för henne. Älskade. Men nu har jag börjat mata henne med egengjord mat. Smoothies, keso, grönsaker, osv. Sen ser jag till så hon får komma utanför buren och springa av sig varje kväll.
 
Man ser det i hennes anikte också, att hon blivit smalare!
En vinlåda jag köpte på loppis som hus till dem. De älskar det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0