chacha

Nu skriver jag ba för att Petter tycker det är urkul (urmobbat) att jag fortfarande bloggar (vill egentligen bara ha en ursäkt till att få blogga utan att jag verkar mobbad ehehehh). Nej men det är typ kul. Halvt. Lite. Typ då har man något att göra när man egentligen borde plugga. Det är soft. Väntar på bror som ska komma och hjälpa mig med matten, har prov imorgon, helvetteeeeeee. Fick allafall E på fysiken yay. Bara Archa som fick F, SÅ JÄVLA LOL. Skoja hjärtat du är jätte duktig <33333 Som att han läser min blogg!!!!!!1 xD Skulle aldrig hända. ''Min blogg'' hahah dör. Så oseriös, fattante att jag har läsare, still in chock. Lovar att det är typ Tove som går in från flera olika datorer så jag ska tro att jag är omtyckt. Naaaaw gumman you're da best friend evah :*:*:*<333 Men helt ärligt kan inte ni skriva vilka ni är? Får nästan lite panik. Säkert typ min mor. Hej mor.
 
Chuck Bass är typ så snygg <333333
Oj nej men vänta, det där är ju jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0