Lovplaner

NEJ OKEJ SERIÖST INLÄGG NU. ''Seriöst''. Mina planer för lovet, inte för att någon av er ska veta eller är intresserade, men typ så jag själv inte glömmer bort mina planer, bc I'm a ADHD:are.
 
Måndag: Mors väninna kommer hit med sina 3 ungar = fika och god mat. Yay. På kvällen ska jag träffa totte, hon sover antagligen här och vi tittar antagligen på någon skräckis som bara jag kommer skrika åt medan hon själv ligger som en oberörd tyst igelkott på vintern.
 
Fab
 
Tisdag: Träffa mina snuttiluttar Älva, Dawn och Ida. Vi ska äta bullar hos mig hihi och typ skratta och typ mobba någon av oss (troligtvis mig) och typ gosa och typ spela in någon jätte konstig film
 
No commentos
 
Onsdag: ÅH ASSÅ DEN HÄR DAGEN, FÖRST SKA JAG, YLVA OCH TOTTE TILL FJÄRILSHUSET, FATTA MYSIGT, FATTA NOSTALGI, FATTA ALLA HÄRLIGA FÄRGER!!!!!!!!!! SEN PÅ KVÄLLEN SKA VI PÅ HALLOWEEN PARTAJ ASSÅ JAG ÄR TYP EXCITED KAN MAN SÄGA, FAN JAG VILL KLÄ UT MIG TILL DEXTER MEN JAG VENNE HUR, ANYWAY, ONSDAG KOMMER BLI EN BRA DAG.
 
Bara för att hon är så jävla snygg
 
Torsdag: eeeeeeh oklaaaar daaaaaag. NEJ JUSTE!! Ska träffa klassisen. Yay. Vet inte vad vi ska hitta på, kanske fika, kanske våldgästa totte, kanske ba sitta och prata om konstiga saker som vi konstiga vänner gör.
 
GE TILLBAKA MINA GAGNAM STRUMPOR KINESLUDER
 
Fredag:  Freedag, fredag, fredag. Plugga på dagen, sen vet jag ej. Hoppas på att träffa barndomsvänner, Annika, Olivia, Cissi och Bega. Annars käkar jag säkert middag med totte.
 
Regular dinner with totte
 
Lördag: Halloween fezt. Jag och totte ska vara dock-tvillingar. Kommer va asläskigaaaa och asbraaaa, så jävla taggad.
 
 
 
Söndag: PLUGGA. PLUGGA. PLUGGA. & vara med familjen
 
 
Måndag: Ledig då med, BITCHES B-) Äej, men då är det BARA plugg på agendan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0