Nästan morgon nu!!

KLOCKAN ÄR FAN EFTER BEDTIME!!! Ska strax dra mig till morrlådan, efter det att jag gjort klart matte diagnosen. NOOOOOOT XD. Knappt pluggat nånting. Typ en timme med bror. Duger. Kan logaritmera nu :PppPpPp Dock inte utan formelsamlingen, but that's something, right?
- No Amanda. No. Just be a stripper. - Okay :(
 
Mina damer och herrar (förmodligen bara damer), låt mig presentera: Världshistoriens absolut skevaste bild på mig och Totte. Varför en bild på oss undrar ni? Mitt i ett inlägg som inte handlar om henne? Jo, mina babez och haterz (förmodligen bara haterz), för att hon är den sista jag tänker på innan jag går och lägger mig på kvällarna. Haha ne :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0