Skev ålder

Nu bloggar jag bara för gabbzor hehehe. aaaaa jag fyllde år i lördags, skojskoj. Fick pengar, kläder, ananas, presenkort, smycken och en gris. Bland annat. På lördan sov jag fram till 2, sen spenderade jag resten av dagen i sängen med Dexter på skärmen. Underbart. Bästa med hela dan. På kvällen kom bröder, brors fru och Tove hit, käkade soft middag och tårtis. Efter det åkte jag och Tove på 18-års fest. FAN, nu blev det ett seriöst inlägg kom jag precis på. HELVETTERÅ. Men ibland. Jag fyllde ju år. Då är det okej att vara tråkig.
 
Så här ser jag ut när jag tittar på Dexter. Visst ser man gnistorna i mina ögon?
Hos Le 18-åring. Ville <3
Tove har skaffat en näspiercing. Vad tycker ni? Hon skulle uppskatta era åsikter!
 
 

Kommentarer
Postat av: ylvi

working it towz

2013-10-22 @ 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0