Grattis

Han har gjort så mycket för mig. Alltid varit där och lyft upp mig när jag varit på botten.
När Dex & Deb dog var han den enda som kunde få mig att le på riktigt. Den enda som fick mig att glömma allting runt omkring. När pappa hade cancer och mamma opererades var han den jag gick till för att slippa tänka på allt dåligt som kunde hända och när all stress och ångest slagit till har han alltid lugnat mig.
Jag vet helt ärligt inte vart jag hade stått utan honom idag. Det enda jag vet är att jag inte hade varit i närheten så lycklig som jag faktiskt är.
Jag är medveten om hur orimligt och påhittat det låter, men det är inte mindre än 100% sant. Han har gjort mig lycklig.
Jag pratar såklart inte om någon annan än min kära Michael C Hall. Idag fyller han 43 år och om jag var honom skulle jag inte önska mig någonting mindre än att jag fick veta hur mycket jag betyder för så många människor runt om i världen. För jag tror inte han är medveten om vilken stor hjälp han har varit.
Jag kan helt ärligt säga att när jag är 80 år och senil, kommer jag fortfarande komma ihåg mannen som hjälpte mig göra mina tuffa år som tonåring mycket mindre tuffa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0