I am a good friend

Varje år har friendsarna på juridik en tävling på alla hjärtans dag. 10-15 personer på skolan får en ros. Man får skriva en motivering till varför just den person man väljer att ''nominera'' ska få rosen. Jag nominerade Tove och skrev en lång dikt till henne. Hon fick en ros och fick stå upp framför sin klass medan de läste upp dikten, så himla kul. Älskar att skämma ut henne ♥
 

innan du fanns i mitt liv var jag helt tom

jag hade nästan helt tappat vänskapstron

men hos dig fann jag hopp

lyckan hittade tillbaka till min kropp

bara du vet vem jag verkligen är

och bara du skulle kunna slita mitt hjärta isär

om jag kunde skulle jag ge dig en del av mig

så att jag genom mina tankar alltid kunde stötta dig

du är den enda som har sett mig svag

att jag gjorde dig till min var mitt livs bästa drag

jag älskar att du äter upp all vår mat

och att du är så ofattbart lat

jag älskar dina brister och fel

det är de som gör vår vänskap hel

du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta

förlorade jag dig skulle jag bara känna smärta

jag vet att jag alltid kommer ha dig vid min sida

för ifall jag någonsin skulle förlora dig, skulle jag aldrig sluta strida

att börja ta dig för givet

skulle vara mitt största misstag i livet

min största rädsla är att förlora dig, min bästa vän

du kan inte ersättas av världens alla kvinnor och män

vår vänskap är starkare än miljontals diamanter

det kommer den vara tills vi blir gamla tanter

det minsta jag kan göra för dig idag är att du får en röd ros av mig

men Tove Wränghede, jag skulle offra hela mitt liv för dig

det är inte bara tomma ord

jag älskar dig mer än allt på denna jord

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0