Loppisen <3

Hur kommer det sig att du går på så många loppisar? Och hur hittar/får du tag på dom liksom?
 
Skriver som jag gjorde i ett inlägg för ett tag sedan: 
 
"Precis som alla andra mina söndagar har jag idag varit på loppis. Hade egentligen bara vägarna förbi (kinda eheh), så jag kikade in någon timme. Det är i komethallen i Veddesta, helt stört stort och underbart. Att broa med pensionärer och fynda makalösa (aa jag sa makalösa) plagg är mer än helt okej."

Varje söndag i komethallen så var det en enoooorm loppis. Var där i princip varje helg haha. Nu är det nerlagt och jag hatar söndagar, återigen. Gick dit för att fynda och hitta kläder som ingen annan har. Och det har jag gjort. Många av mina favoritplagg och mössens favorit leksaker är därifrån.
Titta bara i de här inläggen!
 
HÄR & HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0