Undra hur många gånger jag haft FML som rubrik?

Hate this feeling. Är sugen på någonting, men VET INTE VAD. Det är så frustrerande. Ofta när jag känner såhär (ungefär 3 gånger om dagen) brukar jag tänka igenom några saker jag tycker om. För det mesta löser det sig när jag tänker på sushi - är i princip alltid sugen på sushi. MEN INTE NU!!! So wat iz it I'm longing for?
Godis? - Nej jag vill ha någonting salt, tror jag
Saltgurka? - För salt
Något fettigt? Pizza? - Fast jag är ju mätt...
Någon kaka? - INGET SÖTT, OKEJ
Chips? - Njae, fastnar mellan tänderna, pallante

FATTAR NI MIN ÅNGEST?! Nu ska jag till kylskåpet och jag går inte därifrån förens jag kommer på vad det är jag vill ha.
 

Fast det skulle typ inte sitta helt fel ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0