-"Hej Maxi!" -"Hej Hacki!"

Igår var jag på en fest i Bromma med lite gamla solna vänner. Det var trevligt & ännu trevligare vart det när en liten oväntad Ylva smet in med rosa mjukisbyxor. Jag måste säga det, jag har aldrig skrattat så mycket som igår. Hacke. Den roligaste killen jag någonsin mött. Tillochmed så rolig att han får vara med på bloggen!!
Nej, men det var stört vad kul han var. Kunde allt om Harry Potter och Zlatan och snabbtänkt var han. Nästan så jag ville ta hem honom, sätta honom i garderoben och plocka fram honom när jag har en dålig dag. 
 
Han med vit tröja och brunt hår (Blev faktiskt lite tvingad av Victorija att lägga mig i deras knän, förlåt mamma<333)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0