En dag i mitt liv omg så spännande

 
 
ÄNTLIGEN är den uppe! Har jobbat med den dag och natt känns det som. Mitt movie maker krånglade som bara den, så allt vart tusen gånger långsammare. Men nu är den uppe! Som ni ser blev rutan mindre och de svarta kanterna större, tror det beror på filmerna var så långa. Vet iallafall inte vad jag ska göra åt det hehe. Well det var en kort sammanfattning av hur mina vardagar brukar se ut. Hur helgerna ser ut får bli en annan gång .....
Videon ger dock ingen rättvisa. Jag är mycket snyggare, Tove är nästan aldrig med oss & Dexter är en sååå mycket större del av mitt liv än vad som visas. Den dagen såg jag 3 avsnitt. Passion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0