En till lawl

1. Är du nöjd med det här året?
Actually, I am

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Att jag, totte & gabbi skulle hålla ihop. Ett löfte jag aldrig släpper

 

3. Blev någon/några av dina vänner förändrade i år?
Självklart. Inklusive jag själv

4. Dog någon som stod dig nära?
En av mina närmaste vänners mamma gick bort.

5. Vilka länder besökte du?
Finland yay

6. Någon nyfunnen egenskap?
Mitt höga självförtroende, min sociala förmåga & min självdisciplin

7. Bästa beslutet du tog?
Att kirra mina älskade musisar

8. Största misstaget?
Att jag inte kämpade hårdare för att ha kvar totte i klassen

9. Bästa månaden år 2013?
Mars

10. Varit sjuk eller skadat dig?
SKAR UPP HALVA BENET PÅ TOTTES FÖNSTER :@ (not for real, mum)

11. Årets hödjpunkt?
Klassmiddan när jag fyllde 17

12. Blivit sviken?
Kände mig väldigt sviken när totte bytte klass. Men det var det bästa för henne, så jag kan nog inte riktigt kalla det för ett svek

13. Någon du är stolt över?
Mina bröder. De är så himla fina och begåvade båda två. Har alltid varit stolt över att kunna kalla dem för mina bröder.

 14. Något du är stolt över?
Att jag blev vald till friendsare HA GAY

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
1000 gånger gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, jobbat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ältat alla misstag och svek

18. Hur tillbringade du julen?
Med min släkt & flera ton mat

19. Något du ser framemot inför nästa år?
Att jobba tillsammans med Brommas Teater Familj & SPANIEN RESAN SO EXCITED

21. Favoritprogram på TV?
Too cool for TV

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Martin Horn Jardemark är väl lite av ett hatobjekt, ja :-)

23. Bästa boken du läste i år?
I dont read. Like ever.

27. Årets bästa film?
SÅG ANCHORMAN 2 IGÅR, SÅ JÄVLA BRA, ALLA KÄNDISAR I TYP HELA VÄRLDEN VAR MED, JIM CARREY BA POPPADE UPP, SEN HELT PLÖTSLIGT VAR INGEN MINDRE ÄN KANYE WEST MED OCH STEVE CARELL ÄR SÅ UNDERBAR I DEN FILMEN ASSÅ ÅH

 



28. Finaste romansen?
Lilla Tim

29. Har du förlorat några vänner det här året?
Ja. Svårt att undvika

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Rich ass bitch money para finns

31. Vad fick dig att må bra?
Det enda som verkligen alltid fick mig på bra humör var vaktiskt Dexter. No hate pls

 

 32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Michael C Hall.


33. Bästa med årets nyårsafton?
Jag blev sams med en vän jag inte pratat med på över 2 år

35. Planer för 2014?
Vara mig själv och fortsätta som jag gjort år 2013. Det har fungerat bra hittills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0