Mitt nyår

började hemma hos mig tillsammans med totte, natha och alexandra.
 
 
Jag bjöd på en trerättersmiddag, som jag hade lagat nästan helt själv, vilket ingen av tjejerna trodde på, BUT U CAN ASK MY MUM!
Bruscetta till förrätt
Oxfile och potatis till varmrätt
& slutligen hemmagjord punchglass!
Köpte balla lysrör som man har på finlandsbåten hehe
Fick en isform av bror i julklapp, där man kan göra små roliga shotglas
Fina vart de, men man fick skynda sig innan det gick hål på dem
Vid 23 var vi framme i Spånga, där vi mötte klassisen Hugo. Vi hamnade i en villa som var fullproppad med ungdomar. Hittade några gamla vänner från Råsunda och en hel del brommakids.
Nyårskyssen delade jag, totte och natha på & nyårslöftet blir detsamma som förra året: Att hålla ihop minst ett år till. (lajk so hard to do dat)
 
Vid halv 4 var vi hemma hos mig igen och alla tre somnade direkt.
Det var ett riktigt bra nyår, hade nästan inte kunnat önska mig någonting mer. Tänkte att ''nu är det slut på det roliga'', tills jag kom på att det roliga precis börjat. 2014, jag litar på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0